Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti
individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující
je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a
poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodejci. Za vady
vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24
měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
§ 616
(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to,
že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména,
že je bez vad.
(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou
s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a
užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho
zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané,
popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá
požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo
hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro
který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální
trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum
použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před
ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.
(3) V případě, že věc při převzetí
kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"),
má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc
uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď
výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující
požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí,
pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor
s kupní smlouvou sám způsobil.
(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se
projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor
existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se
neprokáže opak.
Směrnice Evropského parlamentu a Rady
1999/44/ES, o určitých aspektech prodeje spotřebního zboží a záruk na spotřební
zboží.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním výrobku
b)
vady vzniklé nesprávným použitím výrobku
c) vady vzniklé nesprávným
skladováním výrobku
Postup při reklamaci:
1) o reklamaci nás informujte telefonicky,
písemně či osobně. Místem pro uplatnění reklamace je fanshop Bohemians 1905,
a.s., Vršovická 1489/31, Praha 10
2) zboží zašlete jako doporučený balík
či doneste osobně na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
a doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji,
nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V
případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat
o stavu reklamace.